loading...
ذاکران ولایت_بروزترین پرتال مذهبی
admin بازدید : 1032 سه شنبه 1394/02/15 نظرات (0)





  • دانلود : (زمینه آرام / واحد)



  • زمینه آرام/واحد – شهادت امام کاظم علیه السلام

  •  

  • شده این دل بی قرارم/ثناخوان موسی بن جعفر

  • چرا حال زارم نباشد/پریشان موسی جعفر

  • همان که به زندان بغداد/شده کشته از ظلم هارون

  • به یاد غم بی حد او/دل عاشقانش بُود خون

  • به مرثیه هایش/زند ناله زهرا

  • واویلا واویلا/واویلا واویلا

  • واویلا واغربتا...

  • چو آباء و اَجداد پاکش/بتابد ازو نور ایمان

  • بَرد دل ز کُلّ ملائک/مناجات او بین زندان

  • بُوَد وارث داغ مادر/همان بی قرین ِ یگانه

  • شده رزق او وقت افطار/رطب هایی از تازیانه

  • به جانش رسیده/شراری ز غمها

  • واویلا واویلا/واویلا واویلا

  • واویلا واغربتا...

  • ولیّ خدا را به زندان/نبوده اُمید نجاتی

  • یهودی شده قاتل او/وَ زنده شده خاطراتی

  • اسیران دلخون و شام و/عُبور از محلی پر از شر

  • خورَد سنگ ِ کین از روی بام/سر ِ پاک فرزند حیدر

  • بسوزم چو شمعی/که جان گشته بر لب

  • دگر من نگویم/چه ها دیده زینب

  • واویلا واغربتا...
  • ***************

  • دانلود : زمینه ، شور امام کاظم ع

  • به سیاهی زندان                  حال دل من شد زار
  • چه جفا ها بر من کرد           هارون جنایتکار
  • در حال مناجات و در           موقع رکوع و سجود
  • سندی لعین میزنه                من و با تمام وجود
  • مظلوم و غریبم من...
  • ای خدا خلاصم کن            از زندان این ملعون
  • بسکه مصیبت دیدم            دل مادرم شد خون
  • از بسکه شکنجم داده         دشمنم دیگه خسته شد
  • به ساق پای مجروحم        غل آهنین بسته شد
  • مظلوم و غریبم من...
  • برای رضای تو            به راه دین و قرآن
  • چه مصیبتا دیدم           ای خدا تو این زندان
  • ناسزای سندی شده       غصه ی دل خون من
  • تازیانه میزد همش        به بدن کم جون من
  • مظلوم و غریبم من...
  • هر زمانی که اینجا          میرسه جونم بر لب
  • گریه میکنم یاد               ام المصائب ، زینب
  • اونی که به هر جا دلش     میگیره سراغ حسین
  • تازیانه و کعب نی           قد خم و داغ حسین
  • سیدنا یا مظلوم...
  • ***************

  • دانلود صوت-زمینه و شور

  • در این مصائب شد            دل ملائک خون

  • امام کاظم شد                  زندانی هارون

  • به یاد این آقا                  ارض و سما گرید

  • هم حیدر وزهرا             هم مصطفی گرید

  • واویلا واویلا...

  • به خیل مشتاقان             قبله ی حاجات است

  • زندان برای او              طور مناجات است

  • دلها بسوزد از              درد عیان او

  • شکنجه ی سندی           قاتل جان او

  • واویلا واویلا...

  • ای مهر پاکت در         سرشت ما آقا

  • ای کاظمین تو            بهشت ما آقا

  • اسیر عصیان و           اسیر صد ، دردیم

  • ما آرزو داریم          که شیعه ات گردیم

  • یا مولا یا مولا...

  • بیا و ما را از           کرم هدایت کن

  • فدایی راه                سرخ ولایت کن

  • یبا و ما را در          رهت فدایی کن

  • دل محبان را            کرببلایی کن

  • یا مولا یا مولا...
  • ***************


 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 67
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 24
  • بازدید هفته : 590
  • بازدید ماه : 1,423
  • بازدید سال : 23,917
  • بازدید کلی : 604,506
  • ذاکران