loading...
ذاکران ولایت_بروزترین پرتال مذهبی
admin بازدید : 1731 جمعه 1394/03/01 نظرات (0)
























  • والی کون و مکان/صاحب عصر و زمان/صفای مجلس/مدد ای گل نرگس
  • ترانه ی دل و جان/اُمید پیر و جوان/ صفای مجلس/مدد ای گل نرگس
  • اشک شوق فرشته ها امشب از دیده روونه
  • از مقدم گل زهرا هفت آسمون چراغونه
  • اومده بهار مُلک دلبری/اومده حاکم  مُلک ِ سَروری
  • روشنایی ِ سپهر سامرّا/نور دو چشم امام ِ عسگری
  • سیدّی یابن الزّهرا...
  • نور دل همه ای/یوسف فاطمه ای/صفای مجلس/مدد ای گل نرگس
  • کرم رو خاتمه ای/یوسف فاطمه ای/صفای مجلس/مدد ای گل نرگس
  • سوی جمالش خم شده گل ِ نگاه ِ پیغمبر
  • نیمه ی ماه پیغمبر،اومده ماه ِ پیغمبر
  • گل به باغ نور عترت روئیده/آسمون به دشت و گلشن خندیده
  • البشارت ای محبین مهدی/فاطمه به نوکراش عیدی میده
  • سیدّی یابن الزّهرا...
  • سید و سَروَر ما/ای دل و دلبر ما/صفای مجلس/مدد ای گل نرگس
  • حامی کشور ما/یاور رهبر ما/صفای مجلس/مدد ای گل نرگس
  • با ذکر یا اباصالح از عالمی دل می بریم
  • ما با عشق ولی ّ عصر ، پیرو خطّ رهبریم
  • یبن العسکری بده بر ما پناه/کن عنایتی به جمع حزب الله
  • روزی ِ ماها کن آقا کربلا/تا بشیم زائر خاک شهدا
  • سیدّی یابن الزّهرا...

  • **********







  • هو الحقّ و هوالحیّ و هوالهو   علی حقّ و علی حیّ و علی هو... 

  • شدم من  با ولای تو مسلمان
  • تو اسلامی تو قرآنی تو ایمان
  • به دل شور و به رخ نور و به تن جان
  • به باغ حق تویی سَروِ خرامان/تو رضوان و تو فردوس و تو مینو
  • هو الحقّ و هوالحیّ و هوالهو   علی حقّ و علی حیّ و علی هو...
  • کند ذکرت گلستان را مُعَطّر
  • تو فرقانی تو یا سینی تو کوثر
  • تویی سَروَر تویی صفدر قلندر
  • به هر میدان تویی شیر ِ دلاور/تویی عبد ِ خدا خُلق و خُدا رو
  • هو الحقّ و هوالحیّ و هوالهو   علی حقّ و علی حیّ و علی هو...
  • منم سائل تو بخشنده تو آقا
  • منم خاک و تویی عرش ِ مُعلا
  • به شام دل تویی ماه ِ دل آرا
  • صفای هر مناجاتت یا زهرا/گرفتی از گل یاس ِ نبی بو
  • هو الحقّ و هوالحیّ و هوالهو   علی حقّ و علی حیّ و علی هو...

  • **********






  • ای به دلم همدم و مونس/صفای هر محفل و مجلس
  • اومده ای جمع مشتاقان/تولّد نرگس نرجس
  • او صاحب عصر و ولیّ عالمه
  • عادت او لطف و عطا و کرمه
  • هر چی بگم از خوبیاش بازم کمه
  • یا فاطمه،عروس تو/آورده قرص قمری
  • زیبا تر از فرشته ها/تاج سری،گل پسری
  • یا اباصالح مولا مولا مولا مولا...
  •  
  • سامره امشب چراغونه/آسمونش لاله بارونه
  • دلم با ذکر اباصالح/ترانه ی شادی میخونه
  • گشته نمایان هنر دست خدا
  • حاکم مُلک همه ی ارض و سَما
  • دیده گشوده یوسف خیر النّسا
  • نیمه ی ماه نَبَوی/اومده ماه عَلَوی
  • چارم گل خدایی ِ/گلشن نور رَضَوی
  • یا اباصالح مولا مولا مولا مولا...
  •  
  • دلبر ما یا اباصالح/سیّدنا یا اباصالح
  • قسمت ما کن تو ای آقا/کرببلا یا اباصالح
  • نای ِ وجود ِ ما همه نوا میخواد
  • درد دل ما به خدا دوا میخواد
  • ما دلمون فقط یه کربلا میخواد
  • عنایتی کن تو آقا/که عبد رو سفید بشیم
  • پای رکاب عشق تو/جون بدیم و شهید بشیم
  • یا اباصالح مولا مولا مولا مولا...


  • **********






  • به نیمه شعبان     شده جهان گلشن
  • یا حضرت نرجس      چشمان تو روشن
  • آقای من مولا     مولای من مولا       یابن الحَسَن مولا(2 بار)
  • یابن الحَسَن مولا(4 بار)...
  •  
  • وصال تو آقا   دعای دیرینم
  • ولایتت باشد         تمام آیینم
  • ایمان من مولا   قرآن من مولا    یابن الحَسَن مولا(2 بار)
  • یابن الحَسَن مولا(4 بار)...
  •  
  • روشن شده عالم      همه ز نور تو
  • ره رهایی ها     باشد ظهور تو
  • اُمید من مولا  خورشید من مولا     یابن الحَسَن مولا(2 بار)
  • یابن الحَسَن مولا(4 بار)...
  •  
  • ای دیدگان ما          خاک درت آقا
  • آماده ی جنگیم       در لشگرت آقا
  • دلدار من مولا     سالار من مولا       یابن الحَسَن مولا(2 بار)
  • یابن الحَسَن مولا(4 بار)...



  • ***********
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 199
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 623
  • بازدید ماه : 623
  • بازدید سال : 23,117
  • بازدید کلی : 603,706
  • ذاکران