loading...
ذاکران ولایت_بروزترین پرتال مذهبی
admin بازدید : 2214 یکشنبه 1394/01/23 نظرات (0)


 






  •  
  • ***




  • شور/زمینه – حضرت مسلم علیه السلام



  • *میون کوچه های غم دربه درم/من غصه دار دلبرم

    فدایی عشق امام و رهبرم

    آواره ی این وادی غربت شدم/سفیر پور حیدرم

    فدایی عشق امام و رهبرم

    کوفه میا ای ماه عالم آرا/کوفه میا به خون فرق مولا

    کوفه میا قسم به اشک زهرا/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *دارالعماره گشته معراجم حسین/ای به دو عالم نور عین

    ای خاک کوی تو تمام عالمین

    جان در رَه ِ تو می دهم با افتخار/ای روشنای نَیّرین

    ای خاک کوی تو تمام عالمین

    این مردمان اهل جفا و ننگند/در راه دین منافق و دو رنگند

    با تو حسین،همه به فکر جنگند/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *در کوچه های شهر غم جان بر لبم/ای آفتاب مکتبم

    من غصه دار حال و روز زینبم

    زبان ِ روزه با لبان ِ تشنه ام/در ذکر یارب یا ربم

    من غصه دار حال و روز زینبم

    این مردمان به تو وفا ندارند/کاری به جز ظلم و جفا ندارند

    شرم و حیا از مصطفی ندارند/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *********************************************

    شور/زمینه – ورود به کربلا



  • *غریبونه به غصه مبتلا شدن/لاله ی نینوا شدن

    فاطمیون وارد کربلا شدن

    تموم قافله به رسم عاشقی/اهل غم ولا شدن

    فاطمیون وارد کربلا شدن

    این سرزمین عزت عالمینه/جون و دلا همه به شور و شینه

    این سرزمین قتلگه حسینه/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *جاری شده دو چشمه سار کوثرش/هم جای خود،هم مادرش

    زینب دلش شد غصه دار دلبرش

    گواه ِ ادعای من چشم ترش/از غربت برادرش

    زینب دلش شد غصه دار دلبرش

    داداش ببین دلم به غم اسیره/خدا تو از زینبت نگیره

    چون خواهرت بدون تو میمیره/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *هستی ِ من ای تا ابد تاج سرم/ای مهربون،برادرم

    ایشالا که سایت نشه کم از سرم

    سالار من ای سَروَر ِ بی لشگرم/ای یادگار ِش مادرم

    ایشالا که سایت نشه کم از سرم

    برادرم ای یار نازنینم/نگار من محبوب مهجبینم

    ایشالا من داغ تو رو نبینم/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *********************************************

    شور/زمینه – حضرت رقیه سلام الله علیها



  • *امشب به جمع ما یتیمان سر زدی/اگر چه با سر آمدی

    ای میهمان یک شبه خوش آمدی

    اگرچه لاله گون شده جمال تو/جلوه ی نور سرمدی

    ای میهمان یک شبه خوش آمدی

    بدون ِ تو خزون شده بهارم/بابا ببین دیگه جونی ندارم

    سر ِ تو رو، رو دامنم میذارم/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *شام غمم نداره گوییا سحر/گرچه شدم خونین جگر

    شرمنده ام از عمه زینب ای پدر

    در زیر ضرب تازیانه ی عدو/شد خواهرت به من سپر

    شرمنده ام از عمه زینب ای پدر

    تو روی نی،مارو نظاره کردی/قلب من و از غصه پاره کردی

    با غربتت من و بیچاره کردی/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    یادش به خیر بودی برام یه همزبون/ای روشنای آسمون

    می بوسیدی من و بابای مهربون

    یادش به خیر ای خوبیات زیاد تر از/تمومی ِ هفت آسمون

    می بوسیدی من و بابای مهربون

    حالا ببین نیلی رخم ز کینه/زنده شده خاطره ی مدینه

    خاطره ی ضرب غلاف و سینه/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *************************************************

    شور/زمینه – طفلان حضرت زینب سلام الله علیها



  • *ما لاله های زینب غمپروریم/فداییان دلبریم

    بسیجیان خطّ سرخ رهبریم

    ما پیروان مکتب ولایت و/ذریه ی پیغمبریم

    بسیجیان خطّ سرخ رهبریم

    به راه دین هر دو اسیر عشقیم/در بیشه ی حق ما دو شیر عشقیم

    فدایی ِ نعم الامیر عشقیم/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *بابای ما گفته به هر دوتای ما/با اشک جاری از دو عین

    جان را کنید قربانی عشق حسین

    خواهید اگر در رتبه و قرب و مقام/برتر شوید از عالمین

    جان را کنید قربانی عشق حسین

    در جنگ ِ با دشمن،میان صحرا/تا که شویم قربانی ِ تو آقا

    رخصت بده دایی به حق ّ زهرا/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *از غربت تو هر دو نالان گشته ایم/از غم پریشان گشته ایم

    موریم و هدیه بر سلیمان گشته ایم

    از سوی زینب بر تو ای خون ِ خدا/تحفه ی جانان گشته ایم

    موریم و هدیه بر سلیمان گشته ایم

    در راه ِ دین برای حفظ قرآن/در این نبرد با لشگر لعینان

    یا فاطمه،سربند ما به میدان/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *************************************************

    شور/زمینه – حضرت عبدالله بن الحسن علیه السلام



  • *من آخرین سرباز راه دلبرم/من جان نثار رهبرم

    خاک زیر ِ قدم های عمو سرم

    شد مقتل من بین آغوش عمو/کمی شبیه اصغرم

    خاک زیر ِ قدم های عمو سرم

    من لاله ی امام ِ مجتبایم/عبدالّهم،مست می ِ ولایم

    قربانی ِ شهید کربلایم/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *به پیروی از عموی دلاورم/به راه عشق دلبرم

    دستم جدا کرده عدو از پیکرم

    هل من معینش کرده بیچاره من و/ببین خدا چشم ترم

    دستم جدا کرده عدو از پیکرم

    تا ناله ی غربش تو شنیدم/از خیمه تا گودال غم دویدم

    در بین خون جسم عموم و دیدم/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *دل میبره این ناله و آوای من/از باب و از آبای من

    در بین خون فریاد وا اُمّای من

    بشنو عمو جان در میان قتلگاه/گلبانگ یا زهرای من

    در بین خون فریاد وا اُمّای من

    در مقتلت زین نغمه ی دل آرا/در هجوم ِ تیغ و سِنان اعدا

    زنده شده دوباره یاد زهرا/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    ************************************************

    شور/زمینه – حضرت قاسم علیه السلام



  • *من لاله ام ولی به موج خار و خس/افتادم از پشت فرس

    عمو عمو بیا به فریادم برس

    به روی خاک افتاده ام به عشق تو/بالا نمی آید نفس

    عمو عمو بیا به فریادم برس

    جونم رسید از غربت تو بر لب/شد سینه ام شکسته زیر مرکب

    رسان عمو سلام به عمه زینب/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *ای در سپهر قلب زارم ماه عشق/شدم به رسم و راه عشق

    من فارغ التحصیل دانشگاه عشق

    میان میدان با لبان تشنه ام/شدم به سوز و آه عشق

    من فارغ التحصیل دانشگاه عشق

    جانباز تو فتاده بر روی خاک/تا بیندت با سینه ای ز غم چاک

    خون رُخم بیا و کن عمو پاک/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    *جاری ز رخسارم شده خون ِ جبین/ای دلربای نازنین

    پا بر زمین کشیدنم،عمو ببین

    از روی اسب از تیغ ظلم اهل کین/افتاده ام روی زمین

    پا بر زمین کشیدنم،عمو ببین

    عشقت شده سرشته با گل من/دیدن تو آرزوی دل من

    تشنگی ِ شیش ماهه قاتل من/آه و واویلا...عزیز زهرا...

    **********************************************

    شور/زمینه – حضرت علی اصغر علیه السلام



  • *ای در وجودت از عطش کوه شرر/ای مادر تو خون جگر

    شد مقتلت به روی دستان پدر

    در ماتم جانسوزت ای شش ماهه ام/ریزم علی خون از بصر

    شد مقتلت به روی دستان پدر

    در میکده،ای گشته مست بابا/بودی علی تمام هست بابا

    پرپر زدی به روی دست بابا/آه و واویلا...لای لای علی جان...

    *در سوگ تو گردیده عالم ولوله/ای تو صفای قافله

    شدی تو سیراب از جفای حرمله

    تحمل مصیبت عظمای تو/برای بابا مشکله

    شدی تو سیراب از جفای حرمله

    اگرچه از عمرم چیزی نمونده/لبخند تو دل من و سوزونده

    وجودم و به خاک غم نشونده/آه و واویلا...لای لای علی جان...

    *از داغ تو ای رشک قرص آفتاب/دلم اگر چه شد کباب

    من میکشم خجالت از روی رباب

    با اختر چشمان خود بر روی من/دوباره ای بابا بتاب

    من میکشم خجالت از روی رباب

    اصغر من بودی تمام هستم/ببین که از مصیبتت تو شکستم

    بخواب بابا،بخواب به روی دستم/آه و واویلا...لای لای علی جان...

    *************************************************

    شور/زمینه – حضرت علی اکبر علیه السلام



  • *ای در غریبی جان نثار و یاورم/ای نور چشمان ترم

    ای شبه پیغمبر علی ّ اکبرم

    کنار پیکرت به موج هلهله/ببین چه آمد به سرم

    ای شبه پیغمبر علی ّ اکبرم

    پاشو ببین خزون شده بهارم/به صورتت بابا صورت میذارم

    رفتی و من دیگه رمق ندارم/آه و واویلا...علی علی جان...

    *از داغت ای نور دلم دلخسته ام/ای گوهر شکسته ام

    کنار جسم پاک تو نشسته ام

    بعد از تو دیگر ای شهید پاره تن/به نیزه ها دل بسته ام

    کنار جسم پاک تو نشسته ام

    بعد ِ تو خاک،به سر کلّ دنیا/پاشو علی بده جواب ِ بابا

    پیکر تو چرا شد ارباً ارباً/آه و واویلا...علی علی جان...

    *جان من از داغ تو بر لب آمده/دیده چو کوکب آمده

    پاشو ببین که عمه زینب آمده

    صبح ِ اُمید و آرزویم را به اشک/از داغ تو شب آمده

    پاشو ببین که عمه زینب آمده

    کف می زنن این دشمنای قرآن/پاشو ببین بابا شده پرشیان

    عمه رو از اینجا ببر علی جان/آه و واویلا...علی علی جان...

    *************************************************

    شور/زمینه – حضرت عباس علیه السلام



  • *ای پسر ام البنین ای یاس من/ای کعبه ی احساس من

    جانباز دشت کربلا عباس من

    ای رتبه ات بالا تر از هفت آسمان/ای گوهر والماس من

    جانباز دشت کربلا عباس من

    ای بر شب ِ غریبی ام سپیده/از داغت ای مرا چو نور دیده

    خیز و ببین که قامتم خمیده/آه و واویلا...ای خوب خوبان،ساقی طفلان...

    *ای ساقی لب تشنه ی آل عبا/ای پهلوان نینوا

    دستت جدا شد از تنت واغربتا

    لب تشنه برگشتی تو از شطّ ِ فرات/سقای دشت کربلا

    دستت جدا شد از تنت واغربتا

    دلگرمی و پشت و پناه لشگر/تو رفتی ای رزمنده ی دلاور

    من ماندم و لبهای خشک اصغر/آه و واویلا...ای خوب خوبان،ساقی طفلان...

    *ای آنکه هستی باب حاجات همه/لطف و کرم را خاتمه

    تو زائر زهرا شدی در علقمه

    از خجلت از روی سکینه یا اخا/داری دمادم زمزمه

    تو زائر زهرا شدی در علقمه

    خیز و ببین که اشک او روان است/خیز و ببین که قامتش کمان است

    منتظر سیلی و خیزران است/آه و واویلا...ای خوب خوبان،ساقی طفلان...

    ********************************************

    شور/زمینه – وداع روز عاشورا

  • *رو سوی میدان می رَوی ای تاج سر/گویم تو را با چشم تر
  • ای یادگار مادرم آهسته تر
  • خورشید زهرایی و از هجران تو/نداره شام من سحر
  • ای یادگار مادرم آهسته تر
  • پیش خدا ای کوکب هدایت/تو میری ای معنی نور و عزت
  • من هستم و یک کربلا مصیبت/آه و واویلا...عزیز زهرا،غریب و تنها...
  • *تا صبح محشر من گرفتار توام/یار وفادار تو ام
  • بعد ِ ابوفاضل علمدار تو ام
  • من می برم پیغامت و از کربلا/دلداده و یار تو ام
  • بعد ِ ابوفاضل علمدار تو ام
  • آسوده باش ای کعبه ی ولایم/با خطبه ی کوبنده و رسایم
  • من کوفه را کرببلا نمایم/آه و واویلا...عزیز زهرا،غریب و تنها...
  • *ای که غریب و بی کس و بی لشگری/نور دل پیغمبری
  • با رفتنت جان مرا هم می بری
  • تو همه ی دار و ندار و هستی و/بود و نبود خواهری
  • با رفتنت جان مرا هم می بری
  • ای عالمی تراب سرخ کویت/آهسته تر ای جان فدای رویت
  • تا که زنم بوسه زیر گلویت/آه و واویلا...عزیز زهرا،غریب و تنها...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 233
  • کل نظرات : 38
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 141
  • باردید دیروز : 99
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 565
  • بازدید ماه : 565
  • بازدید سال : 23,059
  • بازدید کلی : 603,648
  • ذاکران